HTML

Friss topikok

Beszántották a Főteret és behintették sóval

2007.12.30. 12:00 :: tengerpartok.hu

Nem akartam én már többet ezzel foglalkozni, de az előző “Főtér”-re érkezett kommentek elbizonytalanítottak. Mivel ezen a szép vasárnap reggelen éppen a Balaton mellett lopom a napot és sikerült 9-kor felébrednem, gondoltam hogy hasamon a laptoppal megnézem ezt a gyereket mégegyszer. Nem a blogolás miatt, hanem azért mert érdekelt, hogy mit lehet megtudni a téli Balatonról. Hát nem sokat, de erről a végén.

Kovács Róbert - Főtér, Balaton télen (M1 2007.12.30.)

Balaton - tél

Van egy mondás, hogy miért jobb a déli part az északinál. Mert délről az északi part látszik. Érted…. :)  Én is inkább ezt a felét bírom, ennek is inkább a nyugati részét.

Ezért szontyolodtam el kicsit a beharangozónál, hogy most Kenesétől Udvariig lesz a kalandozás. (Kenese szerintem nem is volt benne.)

Horgászat a tavon: viszonyom a horgászokkal nem mondható felhőtlennek, de ennek történelmi okai vannak, majd talán egyszer elmesélem. Erős kezdés volt Róbert részéről: - Van-e valamilyen halcsalogató versike ?

- Gyere ide kis csuka! - mondja a horgász. (%!&@#)

Az a baj, hogy elvileg kellene lenni egy szerkesztőnek, aki ezt egy lendülettel kivágja és ha emiatt rövidebb lesz a műsor, berak helyette még három potemix reklámot, a horgász ladikján meg vág egy léket.

Borkóstolás: na talán lesz valami… Semmi. Aki ért hozzá (én), annak semmi új, aki nem ért hozzá, annak sem. Sajt, dió, alma, savasabbak a borok északon, Jancsi Borház Balatonfüred, gyertek.

Füredi történelmi séta: azt írom, hogy röhejes és akkor nem gázolok bele senkinek a lelkébe sem.

Főzés 1.: külön postok lesznek a főzős műsorokról, amelyikeket én írom, abban nem lesz semmi jó sem, Mia kolleganőnk állítólag jó véleménnyel lesz némelyikről. (Floyd, vagy kicsoda). Na szóval engem idegesít, amikor belekeverik ezt az utazós műsorba. Az meg még jobban, amikor a sponzor-nál csinálják meg a cuccot. Pizzagolyók Micike Pizzériájából. Magyaros is, tájjellegű is, szóval rendben van.

Szerednyei Béla: sztárvendég. Előrebocsátom, hogy lehetett volna Dundika is, vagy szorcsikviki a Jóbanrosszban nővérkéje. (Lehet, hogy nem nővér, de szorcsikviki az biztos.) Szerednyei Béla egy elismert színész, tényleg nem tudok róla rosszat mondani. Most viszont elég szarul érezte magát a szerepében. Mondjuk, én is így lettem volna. A gyenge poénok a lencsével, a “ki találja meg a kétforintost a pizzagolyóban” verseny kiboríthatták. (Volt amikor a képernyőn egyszerre két Béla szerepelt. Most egy filmes titkot árulok el: ez csak trükk a technika segítségével.)

A Detre Testvérek egyik felének motyogásából sokat nem értettem, annyit kivettem, hogy : - Hajózható-e télen a Balaton ? - Nem, mert be van fagyva. (Itt kimentem bontottam egy sört.)

Főzés 2. : amikor azt hittem, hogy a pizzagolyókkal megúszom a gasztro-blokkot, tévedtem. Malacot sütnek az új apartmansor előtt a parton. Életszerű. Szakácsunk ott állt egy szál kis “szakácskrávátliban” három órán keresztül a parton. A műsort kábé öt napja vehették fel. Én tegnap voltam az egyik kikötőben, a földön nincs annyi pálinka, amivel ki lehet bírni 3 órát egy helyben. Úgyhogy ez is filmtrükk. 

Téli golfozás: ezt most miért ??? (Itt ébredt fel a Párom, mert leesett a távkapcsoló egy hirtelen mozdulattól.) Kezdtem elveszteni a türelmemet, már szívesebben átkapcsoltam volna az Olsen-ikrekre, akik megnőttek tegnap óta, de tartottam magam. Elég annyi, hogy a fehér hóban fehér golflabdát ütöttek el egy megtisztított helyről. Hogy a második ütés miként is lesz, arról hallgattak. Szemben velem van egy golfpálya, kinéztem, nem golfoztak. Nem hülyék.

blog_golf.jpg

Befejezés a bárban: klipszerű, villódzásos, trendi. Tehát pont azok a dolgok, amit utálok az utazós műsorokban. Ja, hogy ez szilveszteri különkiadás ?  

A végén minimum nyolc ember ugrált a képen. Közülük valakinek szólnia kellett volna valakinek, hogy több idő kellene ehhez. Vagy legyen rövidebb és leadunk helyette egy Tüskevárt. Ez így nagyon béna volt.

BÚÉK!

www.tengerpartok.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tenger.blog.hu/api/trackback/id/tr83278946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása