HTML

Friss topikok

A Botos Emberek

2007.12.15. 15:16 :: tengerpartok.hu

- Ezt nézze meg, Scully ügynök!Mondjuk, én vagyok a hülye, ha ilyen oldalra keveredek. Szóval csak magamat okolhatom, ha péntek hajnalban felidegelem magam.      

Elég sok időt töltök ún. pihenőövezetben, eddig valahogy nem volt ennyire szembetűnő, de most hirtelen nagyon előbújtak. Már ott vannak mindenhol. Szemükben furcsa fény csillog. De tényleg.

A Botos Emberek.

Összeesküvést gyanítottam. Bár már kinőttem a sci-fi -s korból, vannak még emlékeim. Gondoltam utánanézek, mégsem való, hogy 2007-ben én erről nem tudok. (Ez így nem igaz, mert egy délelőtt véletlenül TV-t néztem (RTL), és ott mutatta be a csodálkozószemű műsorvezető hölgy (nem jut eszembe a neve) egy asztal körül sétálva a dolgot. De csak 4,2 mp-ig néztem.) Íme egy cikk címe:

Ez segíteni fog, tutira!Nordic Wallking, a századfordulónk nagy találkozása

Na itt még abba lehetett volna hagyni fájdalommentesen, de nem…

a Nordic Walking az egyik legjobb dolog, amit a századforduló embere  felfedezhetett magának.”

Összerezzentem. Hirtelen arra gondoltam, hogy most rátaposok a mobilomra, kihúzom a falból a zinternetet, éles hangú levelet írok Bill Gates-nek a MS-hoz, Larry Ellison-nak az ORACLE-hez, Linus Torvalds-nak (hova is?) és Larry Page-nek a Google-hoz, a számítógépet pedig kivágom az ablakon a francba. Azt hittem valamennyire képben vagyok, erre kiderül, hogy én csak ezeket a sz.rokat fedeztem fel magamnak.

Mellesleg még ilyenek voltak ott:

  • Nordic walking bot: 21.500 Ft. Láttam a saját szememmel. Mondjuk azt nem is figyeltem, hogy ez egy vagy kettő.

  • októberben 1 napos alapszeminárium (gondolom vizsgával. nyilván, hogyan máshogy…)

AntinordicEgyébként nekem semmi bajom velük, de már láttam ilyen táblát is. 5 év múlva térjünk vissza a témára. Aerobic-ozik még valaki? Az az amerikai csajszi a 80-as évekből. Jane Fonda???

Na, elhúzok bicajozni. Aztán asszem felmegyek a kedvenc kilátómba.

De előtte török magamnak egy ágat a hegymászáshoz.

www.tengerpartok.hu/blog

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tenger.blog.hu/api/trackback/id/tr26264891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása